El comerç de Burjassot celebra també el Nadal amb un bon grapat d’activitats destinades a tota la família. Organitza la Regidoria de Promoció Econòmica, dirigida per Roc Senent,  en col·laboració amb l’Associació de Comerç i Serveis, del Mercat Municipal L’Almara, Empresaris Burjassot i AHORA Burjassot.

Així, l’Associació de Comerç i Serveis comença les seues activitats el mateix dia 2 de desembre amb una nova edició de Botigues al Carrer, en la qual oferiran els seus millors productes amb descomptes atractius. L’animació arribarà de la mà del donyet del Nadal.

A més, com cada any, comprar en els comerços associats té premi: l’entitat repartirà bitllets pels quals s’entrarà en el sorteig d’un televisor i dues tabletes, dos patins elèctrics i tres cafeteres elèctriques. El sorteig serà el 22 de desembre a les 12 hores en l’Ajuntament. També el dia 22, el Mercat Municipal L’Almara farà el sorteig de la seua campanya de Nadal, a les 13 hores.

El dissabte 23 de desembre els comerços de Burjassot celebren el seu Dia Blanc, una jornada festiva que comptarà amb animació musical al llarg de tot el dia i amb la visita del Donyet Gegant, d’11:30 a 13:30 hores.

Com anys anteriors, des del 23 de desembre fins el 5 de gener,  el Tren de la Il·lusió recorrerà els carrers del municipi, i el dia 24, el Pare Noel visitarà el Mercat Municipal de L’Almara a les 12, mentre Mickey Noel es passejarà pels carrers de Burjassot. El Patge de l’Associació de Comerç i Serveis visitarà els comerços per a arreplegar la carta als Reis Mags el dijous 4 de gener i el dia 5 , ses Majestats d’Orient visitaran el Mercat Municipal.

Cal recordar a més, que els dies 24 de desembre i 31 de desembre, els comerços i el mercat romandran oberts al matí per a realitzar les compres d’última hora.

Tota la informació, a la imatge inferior: