Compromís per Burjassot elegeix Emili Altur portaveu de la coalició

El passat dissabte 23 de febrer es va realitzar l’Assemblea Constituent de la Coalició Compromís per Burjassot, que va escollir com a portaveu el Regidor d’Hisenda i Promoció Econòmica a l’Ajuntament i Diputat Provincial a la Diputació de València, Emili Altur. En aquesta nova etapa del valencianisme progressista, l’ecologisme i l’esquerra transformadora de Burjassot, Emili Altur estarà acompanyat per Àngel Vàzquez com a responsable d’organització, Lluna Àrias Cortina a l’àrea institucional, Xavier Martínez a la secretaria de comunicació, Vicent Ballester a finances, mentre que les diferents sectorials estaran representades per Javier Civera, Carme Altur, Antoni Montesinos, Sergi Maicas, Yolanda López, Carmen Rodríguez i Adrià Martí. Properament, Dones en BLOC i Joves amb Compromís nomenaran els seus reprentants a l’executiva local de Compromís.

Emili Altur s’ha mostrat agraït als seus companys i companyes de Compromís per Burjassot per haver-lo triat portaveu local i ha destacat “l’importància d’aquesta nova etapa que iniciem al poble, des d’aquesta cooperativa política que formem el BLOC, Iniciativa, Verds i persones adherides, per mostrar a la ciutadania una forma diferent de fer política, com estem demostrant des d’on gorvernem i des d’on estem a l’oposició”. “Compromís té les portes obertes per a totes aquelles persones que vullguen participar amb nosaltres”, ha afegit Altur.

Arxivat en: General