Com no podia ser d’altra manera, el col·lectiu de Compromís Burjassot vam celebrar el 9 d’octubre i vam participar dels diferents actes organitzats durant tot el dia.
La jornada es va iniciar, com cada any, amb una ofrena floral a Jaume I en la plaça de Burjassot a la qual dóna nom.

Posteriorment, una part del col·lectiu es va desplaçar al centre de València per participar en la processó cívica que cada any recorre els carrers de la ciutat per commemorar l’entrada de Jaume I en la ciutat de València l’any 1238.

Un 9 d’octubre de celebració en el qual no van faltar les reivindicacions del poble valencià, tant a la processó cívica amb la resta de companyes i companys de Compromís, com a la manifestació antifeixista convocada de vesprada. Una manifestació que va arraconar l’extrema dreta després de les agressions feixistes de l’any passat i va demostrar que el País Valencià és sinònim de tolerància i respecte, on el feixisme no té cabuda.

Font de la imatge: @monteolivetanus