En aquest mes de juny Espai Dona, el servei integral d’atenció a la dona de l’Ajuntament de Burjassot, dirigit per Lluna Àrias, dedicarà les seues accions a donar suport i visibilitat al col·lectiu LGTB.

Tal com ha assenyalat Lluna Àrias, “des d’Espai Dona aquesta és la primera campanya que fem amb l’objectiu específic de donar suport i visibilitat al col·lectiu LGTB i, la veritat, és que ens emociona de manera especial contribuir. La discriminació que pateixen les persones homosexuals, bisexuals i transexuals no deixa de ser, al cap i a la fi, una discriminació per qüestions de gènere i sentíem que també havíem de donar suport i col·laborar amb accions de sensibilització com aquestes que proposem, especialment, per a les i els xiquets”.

I per a contribuir a que aquesta visibilitat tinga continuitat, s’ha encetat el projecte la “La biblioteca de colors”, que arreplegarà, a partir d’ara, llibres que representen la diversitat sexual, familiar i de gènere. Aquest fons bibliogràfic s’ha aportat gràcies a la col·laboració de Lambda Col·lectiu de Lesbianes, Gais, Transexuals i Bisexuals.

El pròxim 9 de juny es presentaran els títols que conformen la biblioteca de colors, en una vesprada de contacontes en la qual també hi haurà projeccions i música en directe, a més de tallers per als més xicotets. “El viatge de Flop” és el títol d’aquest contacontes sobre la diversitat sexual i la identitat de gènere,  que es posarà en escena a les 18 hores en l’antic Mercat Municipal.