El col·lectiu Compromís per Burjassot vol sumar-nos a les reivindicacions Campanya Pobresa Zero en aquesta Setmana contra la Pobresa 2016. Els actes i mobilitzacions previstes culminen demà dissabte amb una gran manifestació sota el lema “No deixem a ningú enrere, contra la pobresa justícia fiscal”. Vos convidem a participar-hi!

Tal com denuncien des de la campanya, “la pobresa s’ha  i la desigualtat són cada vegada més extremes, intenses i cròniques.” És urgent canviar aquest sistema que genera riquesa per a l’1% de la població i un empobriment generalitzat per a la resta de la població; un sistema que fomenta la guerra per al control geoestratègic dels recursos, destrueix la natura i incrementa les desigualtats socials.

Sabem quins són els problemes i coneixem moltes de les seues causes, però també sabem que existeixen solucions reals i factibles. Acabar amb la pobresa i les seues causes és possible. És una decisió i un compromís polític.

cartel_valencia_manifestacion_vlc_copia