El pròxim dijous 12 de maig, a la seu de Compromís per Burjassot (Avinguda Màrtirs de la Llibertat, 9) hi farem la presentació del llibre d’Amadeu Mezquida «El valencianisme enfront d’Espanya. Una anàlisi estratègica». L’obra repassa els factors que han conduït el moviment valencianista al seu èxit actual alhora que fa una radiografia de la identitat hegemònica espanyola en la societat valenciana, per a acabar plantejant propostes estratègiques de futur des d’una perspectiva nova i diferent que no passarà desapercebuda.

L’autor, Amadeu Mezquida, és Llicenciat en Ciències Polítiques i de l’Administració per la Universitat de València, té un mestratge en Gestió Pública per l’Escola d’Administració Pública de Catalunya i estudis en Dret i Gestió de Xarxes. Valencianista actiu des de 2006, col·labora habitualment amb els seus articles amb la Fundació Nexe i eldiario.es. Recentment, ha dirigit la campanya electoral de Compromís a València (2015) que ha propiciat el canvi polític a la ciutat.

Presentació Demos8 - Burjassot