El grup ha presentat una proposta formal perquè el consistori no col·labore en cap esdeveniment on estiguen involucrats diners provinents d’empreses què utilitzen la dona com a reclam

Compromís no vol que l’Ajuntament destine diners públics a esdeveniments organitzats per entitats que utilitzen el cos de la dona de forma sexista. Per aquest motiu, el grup ha presentat aquest dimarts una proposta formal perquè, a partir d’ara, els convenis, contractes i subvencions que atorga el consistori incloguen una clàusula que impedisca accedir a subvenció si l’entitat organitzadora utilitza el cos de la dona de forma sexista com a reclam publicitari.Segons la proposta presentada, tampoc se subvencionarien actes o patrocinarien festes quan l’entitat organitzadora reba diners d’empreses o entitats que utilitzen el cos de la dona de forma sexista com a reclam publicitari; si a l’esdeveniment, participen directament o indirectament locals d’alterne o bé s’hi anuncien empreses, l’activitat econòmica principal de les quals siga la venta del cos de les persones per al plaer.

Aquesta petició es produeix després que el grup haja tingut notícia, a través de la militància, d’un acte en el qual l’Ajuntament col·labora, i en la publicitat del qual hi ha també visible la propaganda d’un conegut club de Show Girls, que a més, sol participar habitualment en aquest acte.

Segons el portaveu de Compromís a l’Ajuntament de Burjassot, Emili Altur, “amb aquesta mesura es pretén augmentar la vigilància contra la utilització denigrant de les dones com a reclam en festes, esdeveniments, espectacles i actes públics al poble”.