El mes d’octubre acull algunes de les cites reivindicatives més importants de l’any. El proper dimarts 8 es realitzarà l’acte d’homenatge a Jaume I al Parterre de València i a la mateix hora, a l’Auditori de la Casa de la Cultura de Burjassot començarà el concert del BLOC Jove amb els grups El Blüe, Atzembla, Aspencat i La Troba Kung-fu.

A l’endemà, 9 d’Octubre, a les 11:30 hores a Burjassot es realitzarà la passejada cívica i homenatge a Jaume I, mentre que a València, a partir de les 12 hores tindrà lloc la baixada de la senyera de l’Ajuntament i la processó cívica. Eixe mateix dia, a les 18 hores, la manifestació sota el lema “País Valencià. Dignitat”, recorrerà els carrers del centre del cap-i-casal.

I per últim, el dia 27 és el darrer diumenge d’octubre, que com és tradicional se celebrarà als peus del monestir del Puig a partir de les 13 hores. Prèviament, a les 8 del matí eixirà la marxa a peu al Puig.