El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, ha instat este matí al president del PPCV, Alberto Fabram a que “pose ordre al seu partit, perquè hui dirigents locals i militants del PP participaran en una manifestació convocada per grups d’extrema dreta, vinculats a accions violentes i a postures xenòfobes i antidemocràtiques. Ara és quan Alberto Fabra ha de demostrar que el seu partit és una formació demòcrata, que respecta la convència i els principis constitucionals i, per això, demanem que desautoritze al PP de Burjassot i que aïlle als qui donen ales a la manifestació que s’ha convocat hui per a intimidar a un alcalde elegit democràticament”.

Amb estes declaracions, Morera ha volgut mostrar el total suport de la coalició a Jordi Sebastià, l’alcalde de Burjassot contra el qual es manifestaran hui España2000, el GAV, el PP i altres formacions de l’òrbita de l’extrema dreta.

“El silenci de Fabra o de Serafín Castellano els fa còmplices i sembla que la seua política actual és atacar, siga com siga i amb qui siga a Compromís. Hui, Burjassot vorà com els ultres ixen al carrer a intentar intimidar als demòcrates. Malauradament, el PP de Burjassot estarà amb els extremistes perquè la direcció valenciana d’eixe partit no ha fet ni ha dit res. I demà, el PP també protagonitzarà una moció de censura contra un alcalde de Compromís, amb el suport d’una regidora expulsada de la seua formació i que no representa a ningú”, segons Morera.

Morera ha lamentat que la política del PP “siga fer antipolítica contra Compromís perquè l’equip de Fabra és incapaç de treballar per a solucionar els problemes de la societat valenciana, uns problemes que en la majoria dels casos han estat creats per uns governs del PP totalment incompetents”.