Compromís per Burjassot realitzarà la seua assemblea constitutiva el dissabte 23 de febrer

Dissabte 23 de febrer de matí es realitzarà l’assemblea constitutiva de Compromís per Burjassot. Aquesta assemblea tindrà lloc a la seu de la coalició, a l’Avinguda Màrtirs de la Llibertat, 9. Aquest serà un important pas endavant per al funcionament d’aquesta cooperativa política, que formen el BLOC, Iniciativa, Verds i persones adherides, per a seguir treballant des del valencianisme progressista, l’esquerra moderna, i l’ecologisme polític, pel nostre poble, la nostra comarca i la resta del País Valencià.

El pasat dissabte 9 de febrer ja es va realitzar a la seu de Compromís per Burjassot, una assemblea informativa per explicar el funcionament de la coalició, conèxier experiències com la de València ciutat i esperonar la ciutadania a participar amb Compromís.

Si vols conèixer qui participa de Compromís, quina és la nostra idea de la política, com funcionem, com adherir-te… et convidem a visitar la nostra web: http://coaliciocompromis.net/info/qui-som/

Arxivat en: General