Diversos actes organitzats per la Regidoria de Promoció Econòmica, que dirigeix Roc Senent, coincideixen en el temps aquest pròxim dissabte 6 de maig, de manera que el nostre poble bullirà d’activitat comercial.

Com cada dissabte, el Mercat ambulant extraordinari dels dissabtes i el Mercat Municipal acolliran una nova edició del “Sabadeo”. Així, de 9 a 15 hores, les veïnes i els veïns que realitzen les seues compres en aquests espai, ho pdoran fer d’una manera diferent, amb música i amb activitats que donaran un gran ambient a aquesta zona comercial.

Però hi ha més. Comptant amb la col·laboració de CEMEF, l’Associació de Comerciants del Mercat, CODEMER, ja ho té tot preparat per a una nova sessió de les “Nits al Mercat”, eixe mateix dia, a partir de les 21:00 h. Aquesta campanya de dinamització dels llocs del Mercat Municipal l’Almara té com a objectiu donar a conéixer els productes que ofereixen cuinant-los i preparant-los en el moment per a la seua degustació i a preus assequibles perquè els assistents puguen provar-los tots. Brioixeria, tapes, fritades, embotit, hamburgueses…tots els plats imaginables es poden degustar en aquesta nit gastronòmica del Mercat Municipal.

I al centre del municipi, concretament a la Plaça de l’Ajuntament, de maig de 17 a 21 hores, tindrà lloc, de la mà de CEMEF i de l’Associació d’Empresaris de Burjassot, la I Fira Solidària de Mascotes. Oberta a tota la ciutadania, la fira comptarà amb la col·laboració de la Societat Protectora d’Animals de Burjassot (SPAB), de l’Il·lustre Col·legi de Veterinaris de València (ICOVV), l’Associació de Comerciants del Mercat Municipal (CODEMER) i Caixa Popular.

Durant tota la vesprada es succeiran les activitats, desenvolupades per les entitats col·laboradores, entre les quals no faltaran la passarel·la d’adopció, per part de la SPAB, i el taller de sensibilització i conscienciació, realitzat pel ICOVV, sense oblidar els pinta cares i la globoflèxia per als xiquets i la festa infantil amb l’espectacle oficial de la Patrulla Canina. Una vesprada de conscienciació, de respecte cap als animals de companyia i de treball per ells i per a ells. I una ocasió única de gaudir amb els peluts de la SPAB que estan en adopció.