El dissabte 17 de desembre el comerç de Burjassot donarà la benvinguda al Nadal amb el seu Dia Blanc; una jornada durant la qual animarà a les veïnes i els veïns del municipi a realitzar les seues compres nadalenques, també, en el comerç local.

La iniciativa arriba un any més de la mà de la Regidoria de Promoció Econòmica, dirigida per Roc Senent, en col·laboració amb l’Associació de Comerç i Servicis del municipi, a través de CEMEF. Així, durant tot el dissabte, els comerços lluiran unad ecoració especial, tindran bosses especials per a les compres i cartes dels Reis d’Orient per als més menuts.

A la vesprada, a partir de les 18 hores, tindrà lloc la III Carrera pel Comerç de Burjassot que, amb un xicotet recorregut pel poble, mostrarà a les veïnes i els veïns la importància que té el comerç per a la seua activitat diària. La cursa finalitzarà en la Plaça de l’Ajuntament sobre les 18:30 hores, moment en el qual tindrà lloc l’encesa de la Piràmide de l’Associació de Comerç i Servicis de Burjassot i en el qual s’iniciarà el repartiment de xocolata per a tots els presents.

Tota la informació sobre les activitats, promocions i regals que oferiran els comerços es podran trobar en uns dies en www.diablancburjassot.com, i ja mateix a la pàgina Facebook de l’Associació de Comerç i Servicis de Burjassot.