L’eurodiputat de Compromís-Primavera Europea, i ex alcalde de Burjassot, Jordi Sebastià, lidera el rànquing d’europarlamentari de l’any que cada curs elabora l’organització Fair Politics.

Des de 2008, esta entitat puntua i vigila l’activitat dels eurodiputats, i valora especialment les activitats que fomenten les polítiques de desenvolupament, com ara el foment dels drets humans, la igualtat de sexes o el comerç just. En este sentit, només cal pegar una ullada a l’arxiu de notícies relacionades amb l’europarlamentari de Compromís-Primavera Europea, per a donar compte de la intensa activitat que desenvolupa en tots estos camps.

Després de conèixer el lideratge del rànquing, Sebastià ha assenyalat que “este reconeixement és gràcies al gran equip que tenim en l’oficina europea de Primavera Europea i a tots els grups que formen part d’aquest projecte il·lusionant, que tenen com un dels seus objectius treballar per aconseguir un món més just”.