El nostre regidor Emili Altur es presenta com a candidat per Compromís per Burjassot per a dirigir la llista i presentar-se a les eleccions per a ser Alcalde de Burjassot. Vos adjuntem a sota les seues declaracions. Molta sort, amic!!

“Tinc un Compromís amb tu, tinc un Compromís amb Burjassot”. Amics i amigues, em presente per a cap de llista a les primàries locals de Compromís perquè vull ser el proper alcalde de Burjassot. Per als qui encara no hem conegueu, tinc 44 anys sóc advocat i ha estat vinculat des de ben joves a diferents moviments estudiantils i associatius. Després de dues legislatures compartint el grup municipal del BLOC a l’oposició amb Jordi Sebastià i d’aquesta última com a Portaveu Municipal de Compromís, ara acompanyat de Lluna Àrias i formant part de l’equip de govern al capdavant de les regidories d’hisenda, promoció econòmica, mercats i ocupació, amb tota l’experiència acumulada durant estos apassionants anys, he decidit presentar-me a les primàries de Compromís per Burjassot per a encapçalar la llista de les properes eleccions municipals i poder ser l’alcalde del nostre poble. El procés d’elecció dels candidats i les candidates de Compromís mitjançant unes eleccions primàries és un repte il·lusionant que no podem defugir. I és per això que obrim la participació a la ciutadania del nostre poble per a que, entre tots i totes, puga’m el·laborar la millor llista. Un pas més per a demostrar que des de Compromís creguem en una democràcia participativa: de baix cap a dalt. La tasca que vam iniciar el 2011 assumint l’alcaldia ha de tindre una continuitat en els propers anys i per això pense que Compromís ha de tindre un paper fonamental. Hem de ser un referent a la resta del País Valencià en aquest nou cicle de canvi polític que encetarem al mes de maig. I és per això que a partir de la propera setmana els militants del col·lectiu de Burjassot podran avalar-me per a poder encapçalar la propera llista municipal i totes aquelles i tots aquells que vullgau participar a les primàries us podeu inscriure al nostre web per a poder participar en l’elecció de la llista municipal i autonòmica. Gràcies de bestreta a totes i tots!