Des d’Espai Dona, organ gestionat per Lluna Arias, s’ha organitzat per al diumenge 23 de novembre, a les 11:00h, la volta a peu «DE QUI DEPÉN? DEPÉN DE TU!», contra la violència masclista i les addiccions, tant a a substàncies com a relacions tòxiques. El recorregut serà de 4 Km., circular i urbà, tindrà la seua eixida i meta en la Plaça de l’Ajuntament de Burjassot, on donarem suport a totes eixes dones que pateixen la violència per raó de gènere en un ambient festiu però amb una important base reivindicativa.

Les INSCRIPCIONS per a participar en la carrera poden realitzar-se FINS AL 20 DE NOVEMBRE en www.megustacorrer.com i estan limitades a 1.000 participants però, es podrà participar d’igual manera sense estar inscrit, ja que del que es tracta és de donar visibilitat del nostre caràcter solidari i reivindicatiu.

Els dorsals juntament amb l’obsequi es poden arreplegar en L’Espai Dona (Carrer Colón, 40 de Burjassot), després de la inscripció, del 10 al 20 de novembre, de dilluns a divendres de 9 a 14 i els dilluns i dimecres de 15 a 19 hores.

Per a més informació es pot escriure a [email protected] o telefonar al 963 906 718

Gràcies per endavant pel vostre suport acompanyant-nos i/o reenviant aquesta informació a qui li puga interessar.

Us esperem!