Aquest dilluns dia 17 de febrer, férem un berenar de treball amb l’Associació Nucli Antic (el President de la qual és Jesús Delegido) amb la finalitat d’escoltar les seues necessitats per trobar la manera de fer-les realitat des de l’Ajuntament. Molts varen ser els temes tractats sobre la taula (la recuperació de les Sitges i la seua apertura al poble, la situació del Molí vell, la situació de la Fundació Maria Marzo, la possibilitat de peatonalització del nucli antic o d’una incorporació d’un carril bici, els problemes de neteja urbana, la posició sobre la recuperació del Convent i el possible transllat de la gasolinera de dins del poble), convertint el berenar en un lúdic i, a la vegada, molt productiu per a tots.

La reunió continuada amb les associacions populars és un treball que porta en marxa l’agrupació local Bloc-Compromís per poder democratitzar la política, apropant el poder polític, com no podia ser d’altra manera, al poble. Tota aquella associació o persona particular que tinga demandes per a l’Ajuntament, sempre trobarà les portes obertes a casa nostra, que també és Casa Vostra.