Després de la reunió que han mantingut representants de la Conselleria d’Eduació de la Generalitat Valenciana amb la comunitat educativa del CEIP Sant Joan de Ribera i les quatre assemblees que ha mantingut l’Alcalde i diversos regidors de l’Ajuntament també amb la comunitat educativa del centre, en les darreres setmanes, des de Compromís per Burjassot continuem donant suport a l’AMPA de l’escola en la reivindicació de la construcció d’un nou centre escolar.

Compromís per Burjassot fa seues les reivindicacions de l’AMPA per a la construcció d’un nou centre educactiu, tal i com ho està fent l’AMPA des de fa 27 anys, i manté que la reforma de la teulada no garantirà la seguretat del centre, ja que està afectat per problemes estructurals. El centre s’ha de mantenir en la seua totalitat, mantenint la unitat de la comunitat educativa.

Tal i com ha afirmat Jordi Sebastià, l’Alcalde de Burjassot, “la solució per al centre ha de passar primer de tot per donar un espai segur a l’escola -no com ara- i per mantenir totes les línies del col·legi i unificar tots els alumnes. Si no és així, l’educació de qualitat no estarà garantida. Des de l’Ajuntament, com sempre, ens posem a disposició de la Conselleria perquè les coses vagen el més ràpid possible”.