El proper 23 de novembre es coneixerà la llista electoral amb què Compromís aspira a fer Lluna Àrias la propera alcaldessa de Burjassot.

La formació local Compromís Burjassot ha posat tota la maquinària en marxa de cara a les eleccions locals de 2019 i, un cop escollida Lluna Àrias com a candidata a l’alcaldia de Burjassot, la formació valencianista tria la resta de la llista electoral en un procés de primàries.

L’actual portaveu municipal i candidata a l’alcaldia, Lluna Àrias, ha volgut destacar, segons les seues pròpies paraules: «Estem molt contents, perquè molta gent del nostre col·lectiu, sobretot dones, persones de diferents edats i amb experiència, han volgut fer el pas de presentar la seua candidatura. Per aquest motiu, independentment del resultat de les primàries, estem segurs que serà la llista que millor represente els interessos de Burjassot. Totes les i els candidats són gent molt vàlida, plenament capacitada i amb molta estima pel nostre poble, que lluitaran per fer un Burjassot millor per la nostra ciutadania».

El proper 23 de novembre, a la seu local de Compromís Burjassot, tota la militància i tots els i les simpatitzants de la formació local podran exercir el seu dret a vot. La llista resultant es confeccionarà respectant la paritat entre dones i homes, i haurà de ser ratificada per l’assemblea local.

La candidata, Lluna Àrias està convençuda que «la participació del col·lectiu serà molt alta, tal i com demostren les nombroses sol·licituds de vots per correu que hem rebut». La portaveu encoratja a tota la militància i a tots els i les simpatitzants a participar activament en aquest procés de democràcia interna, i recorda que Compromís va ser la coalició pionera en fer primàries.