Divendres passat el col·lectiu local de Compromís Burjassot vam donar el tret d’eixida a la convocatòria de primàries locals per completar la llista electoral encapçalada per Lluna Àrias.

Després d’haver anomenat Lluna Àrias com a cap de llista a les eleccions municipals de 2019, l’agrupació escollirà la resta de candidats i candidates mitjançant primàries obertes. Un procés obert en el què qualsevol militant o simpatitzant podrà presentar la seua candidatura per formar part de la llista electoral de Compromís.

A Compromís Burjassot triem els nostres candidats i candidates mitjançant un procés participatiu, amb l’objectiu de democratitzar el funcionament intern de l’organització.

El sopar va comptar amb la presència del president de les Corts, Enric Morera, i la coportaveu de Compromís, Àgueda Micó, així com membres d’altres institucions i col·lectius locals de Compromís. Ambdós van animar els i les membres del col·lectiu a participar en el procés de primàries i presentar les seues candidatures.