Els comerços de Burjassot eixiran al carrer aquest pròxim dissabte, de la mà de l’Associació de Comerç i Servicis de Burjassot, i en col·laboració amb la regidoria de Promoció Econòmica dirigida per Roc Senent, de la mà de CEMEF.

Dins de la campanya “Botigues al carrer”, els comerços del municipi mostraran a les veïnes i veïns, i als visitants de Burjassot, els productes que ofereixen en la nova estació de l’any. A més, la iniciativa comptarà amb la presència de Peppa Pig i dels Minions, que es passejaran pels carrers de Burjassot d’11 a 14 hores.

Ja a la nit, el mateix dissabte 23, i amb la seua recentment estrenada rehabilitació interior, el Mercat Municipal l’Almara celebrarà una nova edició de les seues Nit al Mercat.

Serà l’oportunitat per a les veïnes i els veïns de Burjassot de gaudir dels millors productes dels llocs del mercat, a preus assequibles i elaborats al moment.

La iniciativa està organitzada des de CODEMER, l’Associació de Comerciants del Mercat Municipal L’Almara de Burjassot, i compta també amb la col·laboració de CEMEF, dependent de la Regidoria de Promoció Econòmica.