El pròxim dissabte 27 de maig, Compromís commemorarà els seus dos anys en el Govern del Botànic amb una festa que celebrarà en el parc del Túria de València, entre el pont de les flors i el d’exposició, a partir de les 10 hores, i que comptarà amb música en directe, jocs infantils, esmorzar popular, fira d’entitats i un acte polític en el qual participaran les principals cares visibles de la coalició.

Amb aquesta festa, Compromís vol celebrar que fa ja dos anys des que la ciutadania va dir prou a més de 20 anys d’un govern del Partit Popular, responsable d’impulsar una economia especulativa i depredadora amb el territori, d’abandonar els serveis socials i afeblir les institucions democràtiques per a instal·lar un règim corrupte que va convertir al País Valencià en una terra saquejada.

En maig de 2015, Compromís va assumir la responsabilitat d’entrar en el Govern de la Generalitat a través de l’Acord del Botànic, un pacte gestat des del diàleg i el consens. I durant aquests dos anys s’han impulsat polítiques valentes que tenen com a eix central de l’acció de govern les persones, vertaderes protagonistes del canvi. Aquestes polítiques han estat emmarcades en tres idees clau, el rescat de persones, la lluita contra la corrupció, i la defensa dels interessos dels valencians i les valencianes.

D’aquesta forma, des de Compromís s’han dut a terme mesures per a recuperar i dignificar els serveis públics i rescatar a les persones més vulnerables, per a impulsar un nou model productiu sostenible i respectuosos amb el medi ambient, per a lluitar contra la corrupció amb un dels antídots més eficaços, la transparència, i per a reclamar un finançament i unes inversions justes per al poble valencià.

Encara queda molt treball per fer, i des de Compromís es continuarà lluitant amb valentia per a aconseguir una societat més justa, igualitària i diversa que oferisca les mateixes oportunitats a tots els seus ciutadans amb independència de la seua condició social o material.