El poble de Burjassot ha participat aquesta setmana en la reivindicació internacional pel dia 8 de Març amb diversos actes coordinats i liderats per Espai Dona i la regidora responsable de l’Àrea d’Igualtat, Lluna Àrias. Així, el mateix dia 8, a partir de les 12 del migdia, autoritats municipals, personal treballador dels diferents departaments del Consistori, Espai Dona, CEMEF, etc, es van unir a l’aturada simbòlica convocada per les associacions feministes per a demostrar el paper de les dones com a element productiu i econòmic en la societat.

Ja de vesprada, i gràcies a l’autobús gratuït posat per Espai Dona, els veïns i les veïnes de Burjassot marxarem junts a la manifestació de València, després de la lectura del manifest per part de la regidora Lluna Àrias, i de la creació del mural reivindicatiu que ha quedat situat a les portes del consistori.

El dijous, dia 9, els actes reivindicatius es van tancar amb la lectura, de nou, del manifest reivindicatiu elaborat pel Fòrum de Participació per la Igualtat de Gènere del municipi, i amb la posada en escena per part de l’Associació Teatral “Paraules i Dones”, de l’obra “El nostre poble”. Eixe mateix dia, el Regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Burjassot, Roc Senent, va lliurar a Silvia Morant, d’Instal·lacions Morant S.L., el Premi a l’Empresària de l’any, un guardó que s’emmarca dins del projecte “Dones amb Iniciativa”, realitzat a través de CEMEF.