El passat divendres 22 d’abril assistirem a la presentació de la revista Nucli Antic, que publica l’Associació de Veïns Nucli Antic- L’Almara de Burjassot; un acte emmarcat dins la celebració del Centenari del Col·legi Major Sant Joan de Ribera.

En finalitzar, es va produir l’acte d’obertura de la Devesa del Castell, que precedia a un cap de setmana de portes obertes perquè els veïns i les veïnes de Burjassot pogueren conéixer el Castell i el Col·legi i la Devesa. Este magnífic i particular jardí, tancat al públic fins ara, podrà ser visitat de manera periòdica des del cap de setmana del 7 i el 8 de maig en horari de 10 h a 20:30 h, ininterrompudament. La Devesa També hi estarà oberta el cap de setmana del 21 i el 22.

Els horaris per a caps de setmana posteriors podran consultar-se en la porta d’accés del Jardí, així com en la web municipal, www.burjassot.org i en la del Col·legi, www.sanjuanderibera.es.

IMG-20160422-WA0036 IMG-20160422-WA0033

IMG_20160422_192331029 IMG_20160422_192257659

IMG-20160422-WA0042

IMG_20160422_203237693 IMG_20160422_201334950_HDR IMG_20160422_200848423_HDR IMG_20160422_200820336