Els quatre regidors de Compromís per Burjassot han assistit este dijous a l’acte de lliurament dels Premis literaris Vicent Andrés Estellés, corresponents a l’edició de 2015. Es tracta d’una de les cites culturals més rellevants del municipi, que reuneix nombroses personalitats polítiques i del món de la cultura cada any a Burjassot.

Enguany, com a novetat, totes elles s’han fotografiat davant d’ un dels enclaus de la Ruta Estellés,  un actiu turístic i cultural valuosíssim de Burjassot, i han escoltat l’explicació de la regidora de Promoció Lingüística, Maria Viu. IMG_20160421_194213776

En 2015, la 16a edició del Premi Vicent Andrés Estellés de Poesia, dotat amb 9.000 euros i atorgat per l’Ajuntament de Burjassot i l’IMCJB, ha sigut per a Elm Puig Mir, per l’obra “La invenció del sotabosc”. Després del lliurament, Puig ha oferit alguns dels seus versos amb l’acompanyament musical de Carles Jove, a la guitarra acústica, i d’Adrià Estarriola, al violí.

Aquest certamen literari va ser creat per l’Ajuntament de Burjassot en 1993, any de la mort del poeta de Burjassot per a honrar la memòria i reivindicar l’obra de qui està considerat com el renovador de la poesia valenciana. El certamen està organitzat per l’IMCJB, en col·laboració amb la Fundació Vicent Andrés Estellés, la Universitat de València i Edicions Bromera.

IMG-20160421-WA0047 IMG-20160421-WA0044
IMG-20160421-WA0038 IMG_20160421_200522893 IMG_20160421_200514192