Estos Nadals els veïns i veïnes de Burjassot  ho tenen fàcil per a fer les seues compres als comerços de la localitat. L’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, a través de CEMEF, ha organitzat, junt amb l’Associació de Comerç i Serveis, una nova edició del Dia Blanc de Burjassot. Serà el pròxim dissabte 19, dia durant el qual els comerços participants faran descomptes i ofertes especials i es mantindran oberts fins a les 21 hores, facilitant les compres de tots aquells que ho desitgen.

Aprofitar esta cita, com de costum, té premi, perquè els veïns i veïnes que realitzen les seues compres al llarg d’esta jornada podran participar en el sorteig de cinc visites dels Reis Mags d’Orient a les sues cases el pròxim dia 5 de gener, amb regal inclòs.

A més, eixe mateix dissabte a les 18:30 hores tindrà lloc la segona Carrera pel Comerç organitzada per l’Associació de Comerç i Servicis, que tindrà música (la de l’Agrupació Musical Los Silos) i finalitzarà amb una gran xocalatà per als participants. La jornada finalitzarà amb l’encesa de la famosa Piràmide del Comerç a la Plaça de l’Ajuntament, construïda amb regals donats pels comerços associats que se sortejaran el 4 de gener.

A la web del Dia Blanc es pot trobar tota la informació.

D’una altra banda, el dissabte 19 hi ha prevista una nova jornada de les Nits al Mercat, que organitza la regidoria amb l’Associació de Comerciants del Mercat Municipal (CODEMER). A partir de les 21 hores, aquells que ho desitgen podran degustar els diferents productes elaborats per les diferents parades del mercat, elaborats en el moment i al millor preu.