El nostre regidor Emili Altur ha presentat als mitjans de comunicació el resultat de la votació popular per a escollir l’ONG a la que anirà destinada la recaptació d’una part de les compres al comerç local, en el projecte “Comerç Solidari de Burjassot”. Finalment ha estat el Centre Ocupacional Los Silos el guanyador i en un gest que els honora han decidit repartir amb les altres dues associacions participants, AFEM i ADERES, en parts iguals els diners que els veïns iveïnes de Burjassot donen a les vidrioles que hi haurà disponible als comerços del poble. En paraules d’Emili: “Com a regidor de Promoció Econòmica i Comerç, i sobretot com a Burjassoter, vull agraïr especialment aquest gest a Julián Ovideo, director del Centre Ocupacional Los Silos, de compartir amb els seus companys AFEM i ADERES els beneficis d’aquesta campanya, que denota el seu tarannà de gran persona i gran professional”