Aquest dijous dia 3 de marc, el Diputat de Compromís, Emili Altur i altres membres del col·lectiu de Compromís per Burjassot assistirem a l’acte de lliurament del XIV Premi de Poesia Vicent Andrés Estellés, que va tindre lloc al Centre Cultural Tívoli. En ell varen participar Maria Viu, militant de Compromís, en representació d’Edicions Bromera i Jordi Sebastià, Alcalde de Burjassot i candidat a les eleccions Europees del 25 de maig de la llista encapçalada per Compromís.

Jordi Sebastià, va fer entrega del premi a Jaume Pérez Montaner, poeta i assagista natural d’Alfàs del Pi, per la seua obra “La casa buida”. Tot l’acte va estar amenitzat amb la música de cambra de l’Agrupació Musical “Los Silos” de Burjassot. Després, tots els assistents gaudirem d’un tast de vins a càrrec del Celler de la Muntanya.

Entre els assistents, destaquem la presència del Diputat del Parlament Joan Baldoví i de la Regidora de l’Ajuntament de València, Consol Castillo, tots dos del grup Compromís.