Com tots els anys, des de la Regidoria de Polítiques d’Igualtat de l’Ajuntament de Burjassot, commemorem el DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, organitzat per ESPAI DONA, per  aconseguir la igualtat efectiva entre dones i homes fent una tasca de sensibilització a tota la població:

– DIMARTS 4 DE MARÇ, 19H CENTRE SOCIOEDUCATIU DÍAZ PINTADO: PRESENTACIÓ DEL LLIBRE + MONÒLEG “SÁTIRAS FEMINISTAS” de Stella Manaut. Divertida presentació del llibre de la coneguda escriptora i actriu on es tocarà en clau d’humor les fibres més intimes.
– DIMECRES 5 DE MARÇ, 19H CASA DE LA CULTURA DE BURJASSOT: XARRA MICROMASCLISMES: EL QUOTIDIÀ DE LES DESIGUALTATS, a càrrec d’Olimpia Rocher.
Conferència impartida per la Psicòloga del servei de la Regidoria de Polítiques d’Igualtat de l’Aj. de Burjassot, Espai Dona, on coneixerem, gràcies a la seua formació i la seua àmplia experiència en el treball amb dones, tot el relacionat amb el masclisme i com està present en tots els àmbits de les nostres vides.

– DIJOUS 6 DE MARÇ, 20H AJUNTAMENT DE BURJASSOT: PRESENTACIÓ de la publicació “DONES AMB INICIATIVA DE BURJASSOT, a través de CEMEF, SLU, Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Burjassot.

– DIVENDRES 7 DE MARÇ, 18:30H CENTRE CULTURAL TÍVOLI: HOMENATGE A ROSARIO SANCHÍS BONET + LECTURA DE MANIFEST REIVINDICATIU PEL DIA DE LA DONA + TEATRE RETAZOS I ANÉCDOTAS DE BURJASSOT, de l’Associació Teatral Paraules i Dones, obra escrita i dirigida per Amparo Pastor sobre fets històrics i anecdòtics que omplen el Passat de la nostra ciutat. Una posada en escena àgil i sorprenent, retalls de l’ahir, anècdotes d’antany, personatges i esdeveniments ignorats, situacions pròpies d’un passat. Temps que Burjassot gaudia d’un prestigi com ciutat d’estiueig i d’acollida. Trobarem en aquesta obra fascinant i divertida: les figues, Pío Baroja, Blasco Ibáñez, els xiquets de la guerra i successos del veïnatge.

I al finalitzar la representació… (21h.) “BURJASSOT, ENLLAÇAT AMB LES DONES” (concentració en la porta del Centre Cultural Tívoli) anem tots i totes amb el nostre llaç de color violeta juntament amb l’Associació Dones en Bloc a enllaçar-lo en qualsevol lloc del poble perquè, el dia 8 DE MARÇ, DIA INTERNACIONAL DE LA DONA, Burjassot clarege reivindicant la IGUALTAT DE GÈNERE.

Esperem que aquesta programació siga del vostre grat i contar amb el vostre suport tant acudint als actes com fent difusió de la mateixa.

Gràcies!