AVIVA –Agència de Promoció del Valencià de Burjassot torna a fer la campanya de rebaixes pensant en els comerciants del municipi. Amb l’inici de les rebaixes d’estiu, Aviva Burjassot reparteix, per quart any consecutiu, bandes i etiquetes per a indicar els productes rebaixats o amb descompte als comerços de Burjassot.

Jordi Sebastià, com a responsable de l’Agència de Promoció del Valencià de Burjassot, Emili Altur, com a regidor de Promoció Econòmica, i Pedro Soriano, en representació de l’Associació de Comerços i Servicis, han presentat hui el material de la campanya de rebaixes 2013.

Com en les altres ocasions, col·labora amb Aviva Burjassot l’Associació de Comerços i Servicis de Burjassot, que s’encarrega de repartir el material entre els seus associats. L’objectiu de la campanya social del valencià és fomentar l’ús de la nostra llengua en l’àmbit comercial, a banda d’oferir una imatge homogènia del comerç local.

Enguany, l’alcalde de Burjassot, Jordi Sebastià, i el regidor de Promoció Econòmica, Emili Altur, han volgut que els comerciants no associats que estiguen interessats en els cartells i les etiquetes de rebaixes i descomptes puguen també accedir a aquest material. Només cal que s’acosten al Departament de Promoció Econòmica del Cemef.