El passat dissabte 23 de febrer es va realitzar l’Assemblea Constituent de la Coalició Compromís per Burjassot, que va escollir com a portaveu el Regidor d’Hisenda i Promoció Econòmica a l’Ajuntament i Diputat Provincial a la Diputació de València, Emili Altur. En aquesta nova etapa del valencianisme progressista, l’ecologisme i l’esquerra transformadora de Burjassot, Emili Altur estarà acompanyat per Àngel Vàzquez com a responsable d’organització, Lluna Àrias Cortina a l’àrea institucional, Xavier Martínez a la secretaria de comunicació, Vicent Ballester a finances, mentre que les diferents sectorials estaran representades per Javier Civera, Carme Altur, Antoni Montesinos, Sergi Maicas, Yolanda López, Carmen Rodríguez i Adrià Martí. Properament, Dones en BLOC i Joves amb Compromís nomenaran els seus reprentants a l’executiva local de Compromís.

Emili Altur s’ha mostrat agraït als seus companys i companyes de Compromís per Burjassot per haver-lo triat portaveu local i ha destacat “l’importància d’aquesta nova etapa que iniciem al poble, des d’aquesta cooperativa política que formem el BLOC, Iniciativa, Verds i persones adherides, per mostrar a la ciutadania una forma diferent de fer política, com estem demostrant des d’on gorvernem i des d’on estem a l’oposició”. “Compromís té les portes obertes per a totes aquelles persones que vullguen participar amb nosaltres”, ha afegit Altur.