Dissabte 23 de febrer de matí es realitzarà l’assemblea constitutiva de Compromís per Burjassot. Aquesta assemblea tindrà lloc a la seu de la coalició, a l’Avinguda Màrtirs de la Llibertat, 9. Aquest serà un important pas endavant per al funcionament d’aquesta cooperativa política, que formen el BLOC, Iniciativa, Verds i persones adherides, per a seguir treballant des del valencianisme progressista, l’esquerra moderna, i l’ecologisme polític, pel nostre poble, la nostra comarca i la resta del País Valencià.

El pasat dissabte 9 de febrer ja es va realitzar a la seu de Compromís per Burjassot, una assemblea informativa per explicar el funcionament de la coalició, conèxier experiències com la de València ciutat i esperonar la ciutadania a participar amb Compromís.

Si vols conèixer qui participa de Compromís, quina és la nostra idea de la política, com funcionem, com adherir-te… et convidem a visitar la nostra web: http://coaliciocompromis.net/info/qui-som/